Szeretettel köszöntelek a Humorbombák szép hölgyek autók közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Humorbombák szép hölgyek autók vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Humorbombák szép hölgyek autók közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Humorbombák szép hölgyek autók vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Humorbombák szép hölgyek autók közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Humorbombák szép hölgyek autók vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Humorbombák szép hölgyek autók közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Humorbombák szép hölgyek autók vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
Épül a mezőmegyeri gyalogos- és kerékpáros aluljáró a Gyomaendrőd-Békéscsaba vasútvonal-rekonstrukció részeként — hangzott el hétfőn, a projektet bemutató szakmai fórumon. A kivitelező a sínek lefektetését is megkezdte az érintett szakaszon.
A nagysebességű vasúti pálya kialakítása miatt kevesebb lesz a vasúti átjáró. Az óránkénti 160 kilométeres sebesség, a több vágány a sűrűbb és gyorsabb vonatközlekedést segíti, és ehhez kell megtalálni a közúti forgalom megfelelő szervezését is — hangzott el hétfőn a Közlekedéstudományi Egyesület és a Békés Megyei Kormányhivatal Közlekedési Felügyelősége által szervezett szakmai fórumon.
Dobókői György, utóbbi szervezet vezetője elmondta, a 120-as vasútvonal nemzetközi folyosó, Berlintől kezdve Prágán, Budapesten, Konstancán át egészen Isztambulig a kontinens vasúti közlekedésének egyik ütőere. A Budapest–Lökösháza vonal felújításának részeként valósul meg a Gyomendrőd-Békéscsaba közötti részvonal korszerűsítése is. Hozzátette, a teljes vasútvonalat az Európai Unió követelményeinek megfelelően folyamatosan kétvágányú pályává kell alakítani, 160 kilométer/órás sebesség és 225 kilónewton tengelyterhelés biztosításával.
— A nagysebességű vasúti pálya kialakítása miatt kevesebb lesz a vasúti átjáró. Az óránkénti 160 kilométeres sebesség, a több vágány a sűrűbb és gyorsabb vonatközlekedést segíti, és ehhez kell megtalálni a közúti forgalom megfelelő szervezését is — hangzott el hétfőn a Közlekedéstudományi Egyesület és a Békés Megyei Kormányhivatal Közlekedési Felügyelősége által szervezett szakmai fórumon.
Dobókői György, utóbbi szervezet vezetője elmondta, a 120-as vasútvonal nemzetközi folyosó, Berlintől kezdve Prágán, Budapesten, Konstancán át egészen Isztambulig a kontinens vasúti közlekedésének egyik ütőere. A Budapest–Lökösháza vonal felújításának részeként valósul meg a Gyomendrőd-Békéscsaba közötti részvonal korszerűsítése is. Hozzátette, a teljes vasútvonalat az Európai Unió követelményeinek megfelelően folyamatosan kétvágányú pályává kell alakítani, 160 kilométer/órás sebesség és 225 kilónewton tengelyterhelés biztosításával.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!